به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه گفت: این سامانه با چهار خط فعال و با حضور کارشناسان بهداشت و درمانی و پزشک عمومی دوره دیده، به سوالات مردم در این زمینه پاسخ می دهد.
دکتر سیروس سالاری افزود: این کارشناسان از ساعت 8 صبح تا 11 شب به سوالات مردم پاسخ گفته و راهنمایی لازم را به آنها ارائه می دهند.
وی گفت: به طور میانگین حدود 70 تماس در ساعت با این مرکز گرفته می شود و 12 کارشناس در سه شیفت کاری پاسخگوی همشهریان هستند.
وی ادامه داد: بیشتر سوالات مردم در خصوص علائم بیماری کرونا، نحوه درمان و پیشگیری، تهیه محلول های ضدعفونی کننده، کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک دربازار و شکایت از مراکز و اماکنی است که بهداشت را رعایت نمی کنند.